Do każdej zamówionej całej pracy trzy gratisy:

1. Poradnik jak napisać pracę dyplomową

2. Jak poprawić kupiony wzór pracy by przeszła plagiat JSA

3. Jak dostawać co miesiąc około 10 000 zł ze środków socjalnych

Praca Dyplomowa

Public relations w branża nieruchomości

 

Spis treści

Wprowadzenie ………………………………………………………………………… 6

Rozdział I. Public relations – podstawy teoretyczne

1.1. Public relations – kształtowanie się pojęcia…………………………………………8

1.2. Adresaci public relations ……………………………………………………………9

1.3.  Funkcje public relations ……………………………………………………………11

1.4. Zasady etyczne w public relations ………………………………………………….12

1.5. Społeczna odpowiedzialność biznesu ………………………………………………12

1.5.1. Wpływ prowadzenia działań CSR na wizerunek przedsiębiorstwa……………….15

1.5.2. Powiązanie PR z CSR …………………………………………………………….16

Rozdział II. Public relations w polskiej branży nieruchomości

2.1 Branża nieruchomości – definicja, obszary i charakterystyka

2.1.1 Definicja pojęcia rynek …………………………………………………………….17

2.1.1.1. Rynek nieruchomości…………………………………………………………….17

2.2. Standardy etyczne w zawodzie pośrednika i zarządcy nieruchomości………………18

2.3. Społeczna odpowiedzialność biznesu w branży nieruchomościowej

2.3.1. Korzyści…………………………………………………………………………….19

2.3.2 Realizowane akcje…………………………………………………………………...19

2.4. Public relations w branży nieruchomościowej

2.4.1. Public relations a marketing w branży nieruchomości…………………………… ..19

2.4.2. Oczekiwania odbiorców public relations……………………………………………20

2.4.2.1. Procentowe zestawienie zależności między wizerunkiem a stosunkiem klientów.21

2.5 Deregulacja zawodu pośrednika a zaufanie społeczne…………………………………22

Rozdział III. Analizy działań public relations na wybranych przypadkach

3.1. Działania public relations Skanska Property Poland

3.1.1. Informacje o firmie…………………………………………………………………..25

3.1.2. Działania CSR i PR………………………………………………………………….25

3.2. Public relations małych agencji nieruchomości na przykładzie agencji Prestige Nieruchomości……………………………………………………………………………. 28

Podsumowanie……………………………………………………………………………. 32

Bibliografia……………………………………………………………………………….. 34

Spis wykresów i rysunków………………………………………………………………. 37

Strona www stworzona w kreatorze WebWave.