Społeczna odpowiedzialność biznesu w zarządzaniu projektami
Spis treści
WSTĘP 5
ROZDZIAŁ 1. HISTORIA, DEFINICJA ORAZ GŁÓWNE IDEE KONCEPCJI SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI BIZNESU 7
1.1 Historia społecznej odpowiedzialności biznesu 7
1.2 Definicja społecznej odpowiedzialności biznesu 12
1.3 Istota idei społecznej odpowiedzialności biznesu 17
ROZDZIAŁ 2. SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU W ZARZĄDZANIU PROJEKTAMI 25
2.1 Znaczenie zarządzania projektami w CSR 26
2.2 Systemy w środowisku projektu oraz wskazówki dotyczące skutecznej realizacji działań w zakresie CSR 32
2.3 Wewnętrzny i zewnętrzny wymiar odpowiedzialności społecznej 35
ROZDZIAŁ 3. MOTYWACJE I KORZYŚCI KONCEPCJI SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI BIZNESU Z PERSPEKTYWY MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW ORAZ POLSKICH SPÓŁEK GIEŁDOWYCH. 38
3.1 Motywacje i korzyści społecznej odpowiedzialności biznesu 38
3.2 Zastosowanie koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw 45
3.3 Motywacje i korzyści prowadzenia działalności społecznie odpowiedzialnej z perspektywy polskich spółek giełdowych 52
ZAKOŃCZENIE 58
BIBLIOGRAFIA 61
SPIS TABEL 69
SPIS RYSUNKÓW 70
ZAŁĄCZNIKI 71