Praca Dyplomowa

Zabawka we wspomaganiu rozwoju dziecka z niepełnosprawnością w wieku przedszkolnym

 

Spis treści
Wstęp 4
Rozdział I. Dziecko z niepełnosprawnością w przedszkolu 5
1. Istota niepełnosprawności i jej klasyfikacje 5
2. Specyfika rozwoju dzieci z wybranymi rodzajami niepełnosprawności 10
2.1. Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną 10
2.2. Dziecko z niepełnosprawnością wzrokową 16
2.3. Dziecko z niepełnosprawnością słuchową 19
2.4. Dziecko z niepełnosprawnością ruchową 22
3. Wspomaganie rozwoju dziecka z niepełnosprawnością  w wieku przedszkolnym 24
4. Wychowanie przedszkolne dzieci z niepełnosprawnością  w Polsce 27
Rozdział II. Zabawki i ich znaczenie dla rozwoju dziecka z niepełnosprawnością 30
1. Zabawa w wieku przedszkolnym 30
1.1. Pojęcie zabawy 31
1.2. Rodzaje zabaw 33
1.3. Funkcje zabawy 36
2. Zabawka jako atrybut zabawy dziecka z niepełnosprawnością w wieku przedszkolnym 37
2.1. Zabawka i jej rodzaje 37
2.2. Zabawki dla dzieci z wybranymi rodzajami niepełnosprawności 40
2.3. Rehabilitacyjny wymiar zabawek dla dzieci 45
z niepełnosprawnością w wieku przedszkolnym 45
2.4. Przedszkole jako miejsce wspomagania rozwoju dziecka przez zabawę i jej atrybuty, czyli zabawki 47
2.4.1. Kącik zabaw – funkcje i wyposażenie 47
2.4.2. Nauczyciel jako kreator zabaw i zabawek 48
Rozdział III. Założenia metodologiczne badań własnych 50
3.1. Cel i przedmiot badań 50
3.2. Problemy badawcze i hipotezy 51
3.3. Metody, techniki i narzędzia badawcze 53
3.4. Charakterystyka terenu badań 56
3.5. Organizacja i przebieg badań 58
Rozdział IV. Analiza badań własnych 60
Uogólnienie wyników badań 104
Bibliografia 106
Akty normatywne 113
Netografia 114
Spis tabel 115
Spis wykresów 117
Aneks 118

Do każdej zamówionej całej pracy trzy gratisy:

1. Poradnik jak napisać pracę dyplomową

2. Jak poprawić kupiony wzór pracy by przeszła plagiat JSA

3. Jak dostawać co miesiąc około 10 000 zł ze środków socjalnych

Strona www stworzona w kreatorze WebWave.