Do każdej zamówionej całej pracy trzy gratisy:

1. Poradnik jak napisać pracę dyplomową

2. Jak poprawić kupiony wzór pracy by przeszła plagiat JSA

3. Jak dostawać co miesiąc około 10 000 zł ze środków socjalnych

Praca Dyplomowa

Zastosowanie przez menedżera działań marketingowych na przykładzie wybranych firm

 

Spis treści
Wstęp 4
ROZDZIAŁ I. ROLA MARKETINGU W SFERZE ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEM 7
1.1. Marketing jako, że możliwość kierowania przedsiębiorstwem 7
1.2. Idea zarządzania przedsiębiorstwem. 12
1.3. Główne cele oraz zadania przedsiębiorstwa 16
1.4. Funkcję zarządzania w przedsiębiorstwie. 18
1.5. Zadania, misje oraz instrumenty zarządzania marketingowego 21
ROZDZIAŁ II. MIEJSCE WSPÓŁCZESNEGO KIEROWNIKA W MARKETINGU 26
2.1. Definicja oraz charakterystyka menedżera 26
2.2. Role oraz znaczenia kierownika w działaniach marketingowych. 29
2.3. Sylwetka skutecznego menedżera 33
2.4. Decyzje menedżerskie a polityka produktu 38
2.5. Polityka oraz strategia sprzedaży – wyzwanie dla menedżera. 42
2.6. Polityka komunikacji kierownika – kształtowanie wizerunku firmy 47
2.7. Wpływ ceny do obszar decyzji marketingowych 53
2.8. Informacja w procesie podejmowania decyzji przedsiębiorstwa. 57
2.9. Kierowanie osobami w przedsiębiorstwie, a kompetencje menedżera. 58
ROZDZIAŁ III 66
WPŁYW KIEROWNIKA do podmiot gospodarczy Z 66
PUNKTU WIDZENIA PRACOWNIKÓW 66
3.1. Charakterystyka struktury organizacyjnej w firmie: Colian oraz Wedel Polska. 66
3.2. Analiza wpływu menadżera do podmiot gospodarczy Colian. 69
3.3. Analiza wpływu menadżera do podmiot gospodarczy Wedel Polska. 76
3.4. Analiza porównawcza opinii pracowników w badanych firmach. 83
Zakończenie 86
Bibliografia 91
Spis rysunków 93
Spis wykresów 93
Aneks 95

Strona www stworzona w kreatorze WebWave.