Do każdej zamówionej całej pracy trzy gratisy:

1. Poradnik jak napisać pracę dyplomową

2. Jak poprawić kupiony wzór pracy by przeszła plagiat JSA

3. Jak dostawać co miesiąc około 10 000 zł ze środków socjalnych

Praca Dyplomowa

Znaczenie czytania bajek i baśni dzieciom 5-6 letnim w opinii rodziców

 

Spis treści
Wstęp…………………………………………………………………………………………..4
Rozdział I. Literatura dziecięca i jej oddziaływanie na osobowość dziecka w ujęciu teoretycznym.
1.1. Bajka i baśń w świetle literatury przedmiotu……………………………………………..6
1.2. Zalety, wartości, cechy oraz funkcje bajki i baśni.............................................................12
1.3. Geneza, funkcje oraz rodzaje bajki terapeutycznej.......................................................... 14
1.4. Znaczenie czytania literatury dla rozwoju wyobraźni dziecięcej......................................20
1.5. Rozwój kompetencji językowych poprzez czytelnictwo………………………………..24
Rozdział II. Rozwój dziecka w wieku 5-6 lat.
2.1 Charakterystyka rozwoju dziecka 5-6 letniego………………………………..................26 
2.2 Wpływ środowisk wychowawczych na rozwój dzieci 5-6 letnich………………………31
2.3 Rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym………………………………………..33
2.4. Lęki i niepokoje dzieci w wieku 5-6 lat oraz sposoby ich redukowania……………….36
 
Rozdział III. Metodologia badań własnych.
3.1. Przedmiot i cel badań......................................................................................................39
3.2. Problemy i hipotezy badawcze.......................................................................................40
3.3.Zmienne i wskaźniki........................................................................................................42
3.4 Metody, techniki i narzędzia badawcze ….....................................................................44
3.5. Organizacja i przebieg badań………………………………………………………….46
Rozdział IV. Oddziaływanie bajek i baśni na rozwój dziecka w wieku 5-6 lat w świetle wyników badań własnych.
4.1. Opinia rodziców dzieci 5-6 letnich na temat obecności bajek i baśni w życiu ich dzieci………………………………………………………………………………………..49
4.1.1. Częstotliwość czytania dzieciom bajek.......................................................................51
4.1.2. Sposób kontaktu i zainteresowanie dziecka bajką czytaną.........................................54
4.2. Opinia rodziców dzieci 5-6 letnich na temat wartości, zalet i wad czytania dzieciom bajek.....................................................................................................................................59
4.3. Opinia rodziców dzieci 5-6 letnich na temat oddziaływania bajek oraz bajek terapeutycznych na dzieci...................................................................................................62
Rozdział V. Obecność bajek i baśni w życiu dzieci 5-6 lat- analiza wyników badań pozyskanych techniką wywiadu z dziećmi
 5.1. Opinia dzieci w wieku 5-6 lat na temat obecności bajek i baśni w ich życiu na podstawie wywiadów z dziećmi…………………………………………………………………….67
 
Zakończenie.......................................................................................................................70
Bibliografia…………………………………………………………………………........73
Spis tabel …......................................................................................................................76
Spis wykresów……………………………………………………………………..........77
Aneksy……………………………………………………………………………..........78

Strona www stworzona w kreatorze WebWave.