Gotowa Praca Dyplomowa

Analiza kondycji finansowej leasingodawcy na przykładzie firmy EFL

Prace z zakresu Bankowość, Kredyty, Leasing

KLIKNIJ  TYTUŁ  BY  ZOBACZYĆ 

SPIS  TREŚCI

 

Leasing jako forma finansowania inwestycji na podstawie oferty firmy mLeasing

Karty płatnicze jako instrument płatniczy w Polsce

Franczyza jako forma finansowania przedsiębiorstw

Finanse elektroniczne, funkcjonowanie bankowości internetowej

Bankowość elektroniczna i jej rozwój na rynku usług bankowych

Analiza kondycji finansowej leasingodawcy na przykładzie firmy EFL

Analiza ekonomiczno- finansowa Banku PKO

Analiza finansowa przedsiębiorstwa Bank Handlowy w Warszawie S.A.

Leasing jako źródło zewnętrznego finansowania przedsiębiorstw

Wykorzystanie leasingu jako zewnętrznego źródła finansowania

Wpływ nowej technologii na rozwój sektora bankowego na przykładzie mBanku

Sektor bankowy w Polsce

Rynek kredytów hipotecznych w Polsce

Rozwój bankowości elektronicznej w Polsce

Rola faktoringu w finansowaniu małych i średnich przedsiębiorstw

Ocena działalności depozytowej wybranych banków komercyjnych

Leasing w aspekcie podatkowym i finansowym na przykładzie firmy X

Ocena źródeł finansowania małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce

Zasady gwarantowania depozytów przez Bankowy Fundusz Gwarantowany

Zarządzanie ryzykiem kredytowym na przykładzie BGŻ BNP

Zarządzanie bezpieczeństwem informacyjnym w bankowości

Przejdź do wszystkich prac

Przejdź do wszystkich prac

W przypadku braku potrzebnego tematu proszę o kontak mam  jeszcze prace niewstawione.

Kliknij.

Możliwość napisania nowej pracy od podstaw. 

Kliknij.

Wpływ nowych technologii na rozwój sektora bankowego

Rynek międzybankowy w Polsce

Formy krajowych rozliczeń pieniężnych dokonywanych za pośrednictwem banków w Polsce

Ocena i analiza możliwych zagrożeń i ryzyka związanych z funkcjonowaniem urządzeń klasy PLC stosowanych w bankowości elektronicznej

Ocena wpływu rozwoju pracowników na sprawną realizację celów w Banku Spółdzielczym w Tarnogrodzie

Techniki komunikacji marketingowej na przykładzie dwóch marek mBank i PKO BP S.A.

Rekrutacja i selekcja w procesie kadrowym na przykładzie Banku Spółdzielczym Duszniki