Gotowa Praca Dyplomowa

Przejdź do wszystkich prac

Przejdź do wszystkich prac

Do każdej zamówionej całej pracy trzy gratisy:

1. Poradnik jak napisać pracę dyplomową

2. Jak poprawić kupiony wzór pracy by przeszła plagiat JSA

3. Jak dostawać co miesiąc około 10 000 zł ze środków socjalnych

Elektroniczne usługi publiczne w Polsce na przykładzie Warszawy
 
Liczba stron pracy: 83
 
Spis treści

Wstęp.......................................................................................................................................... 2

Rozdział I. Podstawowe pojęcia dotyczące elektronicznych usług publicznych....................... 4

1.1. Kluczowe czynniki rozwoju społecznego i gospodarczego w społeczeństwie

informacyjnym ................................................................................................................ 4

1.2. Informatyzacja sektora wybranych usług....................................................... 12

1.2.1. Sektor informacyjny............................................................................................... 12

1.2.2. E-bankowość .......................................................................................................... 16

1.2.3. Sklepy internetowe................................................................................................. 17

1.2.4. Edukacja poprzez Internet...................................................................................... 21

1.3. Usługi e-government jako narzędzie usprawnienia obsługi administracyjnej obywateli 24

Rozdział II. Elektroniczna administracja w koncepcjach i działaniach rozwoju w Unii

Europejskiej i w Polsce ............................................................................................................ 28

2.1. Europejski model administracji ...................................................................... 28

2.2. Elektroniczna administracja w Polsce – plany, programy i strategie ......... 34

2.3. Plany informatyzacji ........................................................................................ 40

Rozdział III. Podstawy prawne informatyzacji w Polsce............................... 47

3.1. Podpis elektroniczny ..................................................................................... 47

3.2. Dostęp do informacji publicznej............................................................... 53

3.3. Świadczenie usług drogą elektroniczną.................................................. 57

3.4. Bankowość w sieci........................................................................................ 60

Rozdział IV. Elektroniczne usługi publiczne na przykładzie Warszawy............. 68

4.1. Usługi dla obywateli............................................................................................... 68

4.2. Usługi dla przedsiębiorstw.................................................................................. 69

4.3. E-urząd Warszawy ................................................................................................ 71

4.4. Funkcjonalność i budowa e-urzędu ..................................................................... 72

Zakończenie ................................................................................................................ 76

Bibliografia............................................................................................................................... 78

Spis rysunków .............................................................................................................. 83