Do każdej zamówionej całej pracy trzy gratisy:
1. Poradnik jak napisać pracę dyplomową
2. Jak poprawić kupiony wzór pracy by przeszła plagiat JSA
3. Jak dostawać co miesiąc około 10 000 zł ze środków socjalnych
Wstęp.......................................................................................................................................... 2
Rozdział I. Podstawowe pojęcia dotyczące elektronicznych usług publicznych....................... 4
1.1. Kluczowe czynniki rozwoju społecznego i gospodarczego w społeczeństwie
informacyjnym ................................................................................................................ 4
1.2. Informatyzacja sektora wybranych usług....................................................... 12
1.2.1. Sektor informacyjny............................................................................................... 12
1.2.2. E-bankowość .......................................................................................................... 16
1.2.3. Sklepy internetowe................................................................................................. 17
1.2.4. Edukacja poprzez Internet...................................................................................... 21
1.3. Usługi e-government jako narzędzie usprawnienia obsługi administracyjnej obywateli 24
Rozdział II. Elektroniczna administracja w koncepcjach i działaniach rozwoju w Unii
Europejskiej i w Polsce ............................................................................................................ 28
2.1. Europejski model administracji ...................................................................... 28
2.2. Elektroniczna administracja w Polsce – plany, programy i strategie ......... 34
2.3. Plany informatyzacji ........................................................................................ 40
Rozdział III. Podstawy prawne informatyzacji w Polsce............................... 47
3.1. Podpis elektroniczny ..................................................................................... 47
3.2. Dostęp do informacji publicznej............................................................... 53
3.3. Świadczenie usług drogą elektroniczną.................................................. 57
3.4. Bankowość w sieci........................................................................................ 60
Rozdział IV. Elektroniczne usługi publiczne na przykładzie Warszawy............. 68
4.1. Usługi dla obywateli............................................................................................... 68
4.2. Usługi dla przedsiębiorstw.................................................................................. 69
4.3. E-urząd Warszawy ................................................................................................ 71
4.4. Funkcjonalność i budowa e-urzędu ..................................................................... 72
Zakończenie ................................................................................................................ 76
Bibliografia............................................................................................................................... 78
Spis rysunków .............................................................................................................. 83