Franczyza jako forma finansowania przedsiębiorstw
Spis treści
Wstęp 3
Rozdział 1. 5
Charakterystyka działalności gospodarczej przedsiębiorstw i źródła jej finansowania 5
1.1. Definicja i rodzaje przedsiębiorstwa 5
1.2. Istota finansowania i struktura kapitałowa w przedsiębiorstwie 7
1.3. Finansowanie działalności gospodarczej ze środków własnych 9
1.4. Finansowanie działalności gospodarczej ze środków obcych 13
1.5. Kryteria wyboru źródeł finansowania przedsiębiorstwa 20
Rozdział 2. 24
Charakterystyka i istota franczyzy jako formy finansowania przedsiębiorstw 24
2.1. Definicja i rodzaje franczyzy 24
2.2. Historia franczyzy i jej rozwój w Polsce 28
2.3. Umowa franczyzy w prawie polskim 31
2.4. Prawa i obowiązki franczyzodawcy i franczyzobiorcy 34
2.5. Wady i zalety franczyzy 38
Rozdział 3. 41
Franczyza jako forma finansowania inwestycji w wybranych przedsiębiorstwach 41
3.1. Założenia metodologiczne pracy 41
3.2. Struktura i wielkość rynku franczyzy w Polsce 44
3.3. Charakterystyka badanych przedsiębiorstw 46
3.4. Przedstawienie i analiza wyników 47
3.5. Podsumowanie wyników badania 58
Zakończenie 59
Bibliografia 60
Spis ilustracji 64