Gotowa Praca Dyplomowa

Do każdej zamówionej całej pracy trzy gratisy:

1. Poradnik jak napisać pracę dyplomową

2. Jak poprawić kupiony wzór pracy by przeszła plagiat JSA

3. Jak dostawać co miesiąc około 10 000 zł ze środków socjalnych

Przejdź do wszystkich prac

Przejdź do wszystkich prac

Internet jako narzędzie w procesie pozyskiwania klientów usług turystycznych
 
Praca 68 stron
 
Spis treści

Wstęp

Rozdział I. Historia Internetu oraz definicja i istota handlu elektronicznego

1.1 Historia i rozwój Internetu oraz ewolucja jego zastosowań w branży turystycznej

1.2 Pojęcie i istota e-commerce

1.3 Zastosowanie e-commerce w turystyce polskiej

 

Rozdział II. Usługi turystyczne w Internecie

2.1 Pojęcie i rodzaje usług turystycznych

2.2 Usługi turystyczne dostępne w Internecie

 

Rozdział III. Internet jako narzędzie w procesie pozyskiwania klientów usług turystycznych

3.1 Reklama i promocja usług turystycznych w Internecie

3.2 Internet w procesie budowania relacji z klientami - public relations

3.3 Internet jako źródło komunikacji informacji  usług turystycznych

 

Rozdział IV. Metodyka badań

4.1 Cel główny badań

4.2 Hipotezy badawcze

4.3 Opis narzędzi badawczych i grupy studenckiej

4.4 Wyniki badań własnych

 

Podsumowanie

Spis literatury

Spis ilustracji