Do każdej zamówionej całej pracy trzy gratisy:
1. Poradnik jak napisać pracę dyplomową
2. Jak poprawić kupiony wzór pracy by przeszła plagiat JSA
3. Jak dostawać co miesiąc około 10 000 zł ze środków socjalnych
Wstęp
Rozdział I. Historia Internetu oraz definicja i istota handlu elektronicznego
1.1 Historia i rozwój Internetu oraz ewolucja jego zastosowań w branży turystycznej
1.2 Pojęcie i istota e-commerce
1.3 Zastosowanie e-commerce w turystyce polskiej
Rozdział II. Usługi turystyczne w Internecie
2.1 Pojęcie i rodzaje usług turystycznych
2.2 Usługi turystyczne dostępne w Internecie
Rozdział III. Internet jako narzędzie w procesie pozyskiwania klientów usług turystycznych
3.1 Reklama i promocja usług turystycznych w Internecie
3.2 Internet w procesie budowania relacji z klientami - public relations
3.3 Internet jako źródło komunikacji informacji usług turystycznych
Rozdział IV. Metodyka badań
4.1 Cel główny badań
4.2 Hipotezy badawcze
4.3 Opis narzędzi badawczych i grupy studenckiej
4.4 Wyniki badań własnych
Podsumowanie
Spis literatury
Spis ilustracji