Do każdej zamówionej całej pracy trzy gratisy:
1. Poradnik jak napisać pracę dyplomową
2. Jak poprawić kupiony wzór pracy by przeszła plagiat JSA
3. Jak dostawać co miesiąc około 10 000 zł ze środków socjalnych
Wstęp
Rozdział 1. Charakterystyka obsługi klienta
1.1. Klient i jego rola w przedsiębiorstwie
1.2. Pojęcie i elementy obsługi klienta
1.3. Pojęcie jakości i zarządzania jakością
1.4. Strategie obsługi klienta
1.5. Zasady zarządzania relacjami z klientami
1.6. Podmioty zaangażowane w relacje z klientami
1.7. Kształtowanie jakości obsługi klienta
Rozdział 2. Budowanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa przez zarządzanie relacjami z klientami
2.1. Istota i znaczenie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa
2.2. Tworzenie polityki obsługi klienta w działalności przedsiębiorstwa
2.3. Charakterystyka i interpretacja wymagań ISO 9001:2015 powiązanych z klientem
2.4. Marketing partnerski w działalności przedsiębiorstwa
2.5. Zadowolenie klienta oraz wartość dla klienta jako elementy przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa
2.6. Znaczenie relacji firmy z klientem w miejscu transakcji
Rozdział 3. Analiza jakości obsługi klienta jako instrument budowania przewagi konkurencyjnej na przykładzie firmy X
3.1. Rodzaj działalności i oferta firmy
3.2. Założenia i cele zarządzania relacjami z klientami
3.3. System zarządzania relacjami z klientami w firmie
3.4. Ocena skuteczności zarządzania relacjami z klientami w firmie X - Metodologia badania
3.5. Wyniki badania
Zakończenie
Bibliografia
Spis ilustracji