Kształtowanie wizerunku silnej marki na przykładzie firmy Apple
Spis treści
Wstęp 3
Marka i elementy kształtujące jej wizerunek 5
1.1. Definicja i istota marki produktu 5
1.2. Czynniki kształtujące markę 8
1.3. Działania kształtujące wizerunek marki 12
1.4. Public Relation w kreowaniu marki 15
1.5. Sposoby pomiaru efektywności kształtowania wizerunku marki 18
Elementy i działania marketingowe kreujące identyfikację marki Apple 23
2.1. Charakterystyka przedsiębiorstwa Apple 23
2.2. Nazwa i znak jako elementy rozpoznawalności marki Apple 28
2.3. Pozycja rynkowa przedsiębiorstwa Apple 29
2.4. Zarządzanie wizerunkiem w celu utrzymania przewagi konkurencyjnej firmy Apple… 33
2.5. Przekaz reklamowy i jego wpływ na proces decyzyjny konsumenta 38
2.6. Aplikacja i urządzenia mobilne firmy Apple jako źródło pozyskania klienta……… 40
Badanie rozpoznawalności marki Apple 45
i jej produktów 45
3.1. Cel i przedmiot badań 45
3.2. Problemy i hipotezy badawcze 46
3.3. Metodyka i narzędzia badawcze 47
3.4. Charakterystyka badanych konsumentów 50
3.5. Prezentacja i analiza badań własnych 53
Zakończenie 66
Bibliografia 67
Spis ilustracji 70