Leasing jako forma finansowania inwestycji na podstawie oferty firmy mLeasing
Spis treści
Wstęp
Rozdział 1 Pojęcie i istota leasingu
1.1. Geneza leasingu 6
1.1.1. Pierwsze transakcje leasingowe na świecie 6
1.1.2. Pierwsze transakcje leasingowe w Polsce 7
1.2. Pojęcie i przedmiot leasingu 8
1.3. Główne rodzaje leasingu i ich charakterystyka 11
1.4. Podmioty transakcji leasingu ..50
1.5. Przedmiot transakcji leasingu ..50
1.6. Umowa leasingu ..50
1.7. Zakończenie umowy leasingu ..50
Rozdział 2 Porównanie leasingu z innymi formami finansowania działalności gospodarczej
2.1. Leasing a kredyt 35
2.2. Leasing a najem i dzierżawa 40
2.3. Leasing a sprzedaż na raty 48
2.4. Determinanty wyboru leasingu jako źródła finansowania 52
2.5. Zalety i wady leasingu 54
2.5.1. Zalety i wady leasingu dla korzystającego (leasingobiorcy) 64
2.5.2. Zalety i wady leasingu dla udostepniajacego (leasingodawcy) 56
2.6. Atrakcyjność podatkowa leasingu na tle innych instrumentów finansowych 54
2.6.1. Leasing a podatek dochodowy 64
2.6.2. Leasinga podatek od towarów i usług 56
2.6.3. Leasing a odpisy amortyzacyjne 56
Rozdział 3 Analiza rynku usług leasingowych w Polsce i perspektywy jego rozwoju 61
4.1. Charakterystyka rynku leasingowego w Polsce 617
4.2. mLeasing Sp. z o.o. jako jedna z wiodących firm na rynku leasingowym w Polsce 53
4.3. Analiza rozwoju rynku usług leasingowych na przykładzie firmy mLeasing Sp. z o.o. 56
Zakończenie 66
Bibliografia 68
Spis tabel i rysunków 70