Gotowa Praca Dyplomowa

Prace z zakresu Marketing,

Reklama, PR

   KLIKNIJ  TYTUŁ  BY  ZOBACZYĆ  SPIS  TREŚCI

Badanie wykorzystania środków reklamy do budowania pozycji firmy na rynku na przykładzie przedsiębiorstwa Coca-Cola

Kreowanie marek premium na przykładzie Mercedes Benz

Kształtowanie wizerunku silnej marki na przykładzie firmy Apple

Aplikacje mobilne w marketingu

Teoretyczne i metodologiczne aspekty analizy treści przekazów medialnych

Public relations w branża nieruchomości

Projekt wykorzystania nowoczesnych form reklamy w promocji

Postawy konsumenckie wobec marketingu wielopoziomowego

Internet jako narzędzie rozwoju przedsiębiorstwa

Media jako IV władza ujawniająca  patologie w życiu   politycznym i gospodarczym  w Polsce

Wpływ reklamy kontrowersyjnej na zachowania konsumentów na przykładzie wybranych reklam

Usprawnienie procesów sprzedaży produktów w przedsiębiorstwie rola promocji marki

Usprawnienie procesów marketingowych

Reklamy społeczne oraz ich możliwy wpływ na kształtowanie ludzkich zachowań i postaw społecznych

Reklama natywna - rozwiązaniem operacyjnym we wdrażaniu strategii content marketingowej

Wpływ reklamy na decyzje zakupowe kobiet

Wykorzystanie marketingu internetowego w promocji firmy

Zastosowanie przez menedżera działań marketingowych na przykładzie wybranych firm

Przejdź do wszystkich prac

Przejdź do wszystkich prac

Możliwość napisania nowej pracy od podstaw. 

Kliknij.

W przypadku braku potrzebnego tematu proszę o kontak mam jeszcze niewstawione.

Kliknij.

Wpływ influencerów na decyzje zakupowe osób w rożnym wieku

Wpływ mediów społecznościowych na podejmowanie decyzji zakupowych konsumenta

Funkcje i znaczenie wizerunku marki w kształtowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa

Techniki komunikacji marketingowej na przykładzie dwóch marek mBank i PKO BP S.A.

Wpływ reklamy na identyfikację firmy na rynku na przykładzie firmy X

Koncepcja strategii marketingowej dla przedsiębiorstwa Polska Szkoła Florystyczna

Budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez wykorzystanie mediów społecznościowych, na przykładzie firmy x-kom

Atrakcyjność turystyczna powiatu siedleckiego

Postawy konsumentów wobec reklam 

Przesłanki wyboru pośredników sprzedaży towarów

YouTube- przyszłość marketingu internetowego przedsiębiorstw

Badanie promocji piłki nożnej na przykładzie SR-S Gwiazda Ruda Śląska