Mentoring i Tutoring jako narzędzie doskonalenia pracowników
Spis treści
Wstęp 4
Rozdział I 6
Problematyka mentoringu i tutoringu - analiza teoriopoznawcza 7
1.1. Istota i znaczenie doskonalenia zawodowego 7
1.2. Rodzaje i metody szkolenia pracowników 8
1.3. Pojęcie, rodzaje i formy mentoringu 11
1.4. Pojęcie, rodzaje i formy tutoringu 18
1.5. Różnice i podobieństwa pomiędzy tutoringiem, a mentoringiem 21
Rozdział II 25
Założenia metodologiczne badań własnych 25
2.1. Przedmiot i cel badania 25
2.2. Problemy i hipotezy badawcze 30
2.3. Metody, techniki i narzędzia badania 34
2.4. Procedura badań 37
2.5. Miejsce badań 38
2.6. Charakterystyka badanej próby 40
Rozdział III 46
Mentoring i tutoring w procesie doskonalenia pracowników – analiza wyników badań 46
3.1. Poziom wiedzy kadry kierowniczej na temat mentoringu i tutoringu 46
3.2. Zakres i celowość wykorzystania mentoringu i tutoringu w doskonaleniu zawodowym kadry kierowniczej 51
3.3. Oczekiwania i plany dotyczące wykorzystania mentoringu i tutoringu w doskonaleniu zawodowym 55
Zakończenie 61
Bibliografia 62
Spis Tabel 65
Spis wykresów 67