Gotowa Praca Dyplomowa

Przejdź do wszystkich prac

Przejdź do wszystkich prac

Do każdej zamówionej całej pracy trzy gratisy:

1. Poradnik jak napisać pracę dyplomową

2. Jak poprawić kupiony wzór pracy by przeszła plagiat JSA

3. Jak dostawać co miesiąc około 10 000 zł ze środków socjalnych

Poczucie własnej wartości uczniów szkoły podstawowej

 
Liczba stron pracy: 55
 
Spis treści

WSTĘP

ROZDZIAŁ I

CHARAKTERYSTYKA EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ

  1. Charakterystyka rozwoju ucznia w młodszym wieku szkolnym.
  2. Edukacja wczesnoszkolna – charakterystyka.
    1. Cele, zadania i funkcje edukacji wczesnoszkolnej.
    2. Treści kształcenia, metody i formy pracy w edukacji wczesnoszkolnej.

ROZDZIAŁ II

POCZUCIE WŁASNEJ WARTOŚCI – CHARAKTERYSTYKA ZJAWISKA

  1. Poczucie własnej wartości – pojęcie, funkcje, rodzaje.
  2. Poczucie własnej wartości w świetle koncepcji teoretycznych.
  3. Proces kształtowania poczucia własnej wartości – charakterystyka.
  4. Czynniki determinujące poczucie własnej wartości.
    1. Rodzina w kształtowaniu poczucia własnej wartości ucznia w młodszym wieku szkolnym.
    2. Szkoła w kształtowaniu poczucia własnej wartości ucznia w młodszym wieku szkolnym.
    3. środowisko rówieśnicze w kształtowaniu poczucia własnej wartości ucznia w młodszym wieku szkolnym.

ROZDZIAŁ III

ZAŁOŻENIA METODOLOGICZNE BADAŃ WŁASNYCH

  1. Przedmiot i cele badan własnych.
  2. Problematyka badań własnych.
  3. Zmienne, wskaźniki i narzędzia badań własnych.
  4. Metody, techniki i narzędzia badań własnych.
  5. Organizacja badań własnych.

ROZDZIAŁ IV

POCZUCIE WŁASNEJ WARTOŚCI UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ - ANALIZA WYNIKÓW BADAŃ

  1. Ogólny poziom poczucia własnej wartości uczniów szkoły podstawowej – analiza wyników badań.
  2. Uogólnienia i wnioski.

 

ZAKOŃCZENIE

BIBLIOGRAFIA