Do każdej zamówionej całej pracy trzy gratisy:
1. Poradnik jak napisać pracę dyplomową
2. Jak poprawić kupiony wzór pracy by przeszła plagiat JSA
3. Jak dostawać co miesiąc około 10 000 zł ze środków socjalnych
Public relations w branża nieruchomości
Spis treści
Wprowadzenie ………………………………………………………………………… 6
Rozdział I. Public relations – podstawy teoretyczne
1.1. Public relations – kształtowanie się pojęcia…………………………………………8
1.2. Adresaci public relations ……………………………………………………………9
1.3. Funkcje public relations ……………………………………………………………11
1.4. Zasady etyczne w public relations ………………………………………………….12
1.5. Społeczna odpowiedzialność biznesu ………………………………………………12
1.5.1. Wpływ prowadzenia działań CSR na wizerunek przedsiębiorstwa……………….15
1.5.2. Powiązanie PR z CSR …………………………………………………………….16
Rozdział II. Public relations w polskiej branży nieruchomości
2.1 Branża nieruchomości – definicja, obszary i charakterystyka
2.1.1 Definicja pojęcia rynek …………………………………………………………….17
2.1.1.1. Rynek nieruchomości…………………………………………………………….17
2.2. Standardy etyczne w zawodzie pośrednika i zarządcy nieruchomości………………18
2.3. Społeczna odpowiedzialność biznesu w branży nieruchomościowej
2.3.1. Korzyści…………………………………………………………………………….19
2.3.2 Realizowane akcje…………………………………………………………………...19
2.4. Public relations w branży nieruchomościowej
2.4.1. Public relations a marketing w branży nieruchomości…………………………… ..19
2.4.2. Oczekiwania odbiorców public relations……………………………………………20
2.4.2.1. Procentowe zestawienie zależności między wizerunkiem a stosunkiem klientów.21
2.5 Deregulacja zawodu pośrednika a zaufanie społeczne…………………………………22
Rozdział III. Analizy działań public relations na wybranych przypadkach
3.1. Działania public relations Skanska Property Poland
3.1.1. Informacje o firmie…………………………………………………………………..25
3.1.2. Działania CSR i PR………………………………………………………………….25
3.2. Public relations małych agencji nieruchomości na przykładzie agencji Prestige Nieruchomości……………………………………………………………………………. 28
Podsumowanie……………………………………………………………………………. 32
Bibliografia……………………………………………………………………………….. 34
Spis wykresów i rysunków………………………………………………………………. 37