Rola negocjacji handlowych w prowadzeniu działalności gospodarczej
Spis treści
Wstęp………………………………………………………………………..…8
Rozdział I. Istota negocjacji handlowych
1.1. Pojęcie negocjacji handlowych……………………………………………9
1.2.Fazy procesu negocjacji i strategie negocjacji…………………………….10
1.3 Taktyki negocjacyjne………………………………………………………12
1.4. Negocjacje jako instrument zarządzania przedsiębiorstwem……………...16
1.5.Negocjacje jako źródło przewagi konkurencyjnej…………………………17
1.6.Charakterystyka skutecznych negocjacji…………………………………..19
1.7. Negocjacje jako narzędzie uczenia się organizacji………………………..22
Rozdział II Procesy negocjacji prowadzone w firmie
2.1.Charakterystyka badanej firmy…………………………………………….27
2.2.Prenegocjacyjne uwarunkowania skutecznych negocjacji handlowych…..29
2.3.Cechy skutecznego negocjatora, preferowane style negocjacji……………………………………………………………………...33
2.4 Rola informacji w negocjacjach gospodarczych…………………………..39
2.5 Szczegółowe zasady i metody formułowania problemów i celów negocjacji.……………………………42
Rozdział III Negocjacje w innowacyjnym przedsiębiorstwie
3.1. Tworzenie infrastruktury negocjacyjnej .............50
3.2. Negocjacje w budowaniu partnerstwa w INMET Konstrukcje……………54
3.3 Funkcjonalność i słabe strony INMET Konstrukcje………………………59
Zakończenie…………………………………………………………………...61
Bibliografia……...…………………………………………………………….62
Spis tabel i rycin………………………………………………………………67