Gotowa Praca Dyplomowa

Do każdej zamówionej całej pracy trzy gratisy:

1. Poradnik jak napisać pracę dyplomową

2. Jak poprawić kupiony wzór pracy by przeszła plagiat JSA

3. Jak dostawać co miesiąc około 10 000 zł ze środków socjalnych

Przejdź do wszystkich prac

Przejdź do wszystkich prac

ROLA ŚWIETLICY SZKOLNEJ W KSZTAŁTOWANIU KOMPETENCJI KLUCZOWYCH UCZNIÓW EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ
 
Spis treści
WSTĘP…………………………………………………………………………………… 4   
ROZDZIAŁ I
1. CHARAKTERYSTYKA, CELE I ZADANIA ŚWIETLICY SZKOLNEJ…….6
1.1. Idea- zasady funkcjonowania swietlicy szkolnej…………………………………6
1.2. Założenia organizacyjne………………………………………………………….12
1.3. Obowiązki uczestników zajęć świetlicowych……………………………………15
1.4. Pojęcie i zadania świetlicy………………………………………………………..18
1.5. Zasady pracy świetlicy……………………………………………………………22
1.6. Rodzaje świetlic ze względu na strukturę organizacyjną…………………………25
 
ROZDZIAŁ II
2. PROCES KSZTAŁTOWANIA KOMPETENCJI U DZIECI W WIEKU 7-9 LAT NA PODSTAWIE LITERATURY………………………………………………...27
2.1. Kompetencje kluczowe- wprowadzenie…………………………………………..27
2.2. Kompetencje kluczowe w rozwoju dzieci w wieku wczesnoszkolnym…………..28
2.3. Superkomunikacja, czyli kompetencja uczenia się……………………………….31
2.4. Kompetencje społeczno-obywatelskie……………………………………………32
 
RODZIAŁ III
3. METODOLOGICZNE PODSTAWY PRACY……………………………………34
3.1. Przedmiot i cel pracy……………………………………………………………...34
3.2. Problemy i hipotezy badań………………………………………………………..35
3.3. Metody, techniki, narzędzia badawcze…………………………………………....35
3.4. Organizacja i przebieg badań…………………………………………………….. 36
3.5. Charakterystyka terenu badawczego……………………………………………...36
3.6. Wyniki badań……………………………………………………………………...36
3.7. Wnioski z badań…………………………………………………………………...52
 
ZAKOŃCZENIE…………………………………………………………………………55
BIBLIOGRAFIA…………………………………………………………………………56
SPIS SCHEMATÓW…………………………………………………………………….57
ZAŁĄCZNIKI……………………………………………………………………………57