WSTĘP…………………………………………………………………………………… 4
ROZDZIAŁ I
1. CHARAKTERYSTYKA, CELE I ZADANIA ŚWIETLICY SZKOLNEJ…….6
1.1. Idea- zasady funkcjonowania swietlicy szkolnej…………………………………6
1.2. Założenia organizacyjne………………………………………………………….12
1.3. Obowiązki uczestników zajęć świetlicowych……………………………………15
1.4. Pojęcie i zadania świetlicy………………………………………………………..18
1.5. Zasady pracy świetlicy……………………………………………………………22
1.6. Rodzaje świetlic ze względu na strukturę organizacyjną…………………………25
ROZDZIAŁ II
2. PROCES KSZTAŁTOWANIA KOMPETENCJI U DZIECI W WIEKU 7-9 LAT NA PODSTAWIE LITERATURY………………………………………………...27
2.1. Kompetencje kluczowe- wprowadzenie…………………………………………..27
2.2. Kompetencje kluczowe w rozwoju dzieci w wieku wczesnoszkolnym…………..28
2.3. Superkomunikacja, czyli kompetencja uczenia się……………………………….31
2.4. Kompetencje społeczno-obywatelskie……………………………………………32
RODZIAŁ III
3. METODOLOGICZNE PODSTAWY PRACY……………………………………34
3.1. Przedmiot i cel pracy……………………………………………………………...34
3.2. Problemy i hipotezy badań………………………………………………………..35
3.3. Metody, techniki, narzędzia badawcze…………………………………………....35
3.4. Organizacja i przebieg badań…………………………………………………….. 36
3.5. Charakterystyka terenu badawczego……………………………………………...36
3.6. Wyniki badań……………………………………………………………………...36
3.7. Wnioski z badań…………………………………………………………………...52
ZAKOŃCZENIE…………………………………………………………………………55
BIBLIOGRAFIA…………………………………………………………………………56
SPIS SCHEMATÓW…………………………………………………………………….57
ZAŁĄCZNIKI……………………………………………………………………………57