Wstęp 4
ROZDZIAŁ I
Geneza i rozwój usług administracyjnych w zakresie e - zdrowia
1.1 Rozwój e- zdrowia w Europie 8
1.2 Kształtowanie się e- zdrowia w Polsce 18
1.3 Przedmiotowy i podmiotowy charakter usług e- zdrowia 27
1.4 Zasady funkcjonowania systemów cyfrowych w zakresie usług e- zdrowia 31
ROZDZIAŁ II
Charakterystyka e- usług administracyjnych w zakresie ochrony zdrowia
2.1 Obowiązki administracji publicznej w zakresie elektronicznej obsługi
zdrowotnej obywateli w świetle obowiązującego prawa 37
2.2 Narzędzia usług w zakresie e-zdrowia 41
2.3 Wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań IT w procesie świadczenia usług
e- zdrowie, przez urzędy administracji publicznej 48
2.4 Funkcjonalności oraz rola e- zdrowia w świadczeniu e- usług publicznych… 51
2.5 Interoperacyjność i standardy – Krajowe Ramy Interoperacyjności… 55
ROZDZIAŁ III
Stan i perspektywy rozwoju usług w zakresie ochrony zdrowia
3.1 Uwarunkowania prawne 60
3.2 Uwarunkowania funkcjonalne 68
3.3 Wewnętrzne i zewnętrzne czynniki obszaru e- zdrowia… 72
ROZDZIAŁ IV
Badania i ocena rozwoju cyfryzacji usług administracyjnych w zakresie publicznego systemu zdrowia, na przykładzie województwa lubelskiego
4.1 Identyfikacja interesariuszy usług e- zdrowia… 78
4.2 Analiza sieci i systemów technologicznych wykorzystywanych w sektorze usług
e- Zdrowia 79
4.3 Kategorie e- usług medycznych w obszarze e- zdrowia… 89
4.4 Finansowanie i budżet 97
4.5 Bezpieczeństwo 99
4.6 Bariery i korzyści wynikające z rozwoju usług e- zdrowia 103
Zakończenie 108
Bibliografia 111
Spis tabel 122
Spis rysunków 122