Gotowa Praca Dyplomowa

Przejdź do wszystkich prac

Przejdź do wszystkich prac

Do każdej zamówionej całej pracy trzy gratisy:

1. Poradnik jak napisać pracę dyplomową

2. Jak poprawić kupiony wzór pracy by przeszła plagiat JSA

3. Jak dostawać co miesiąc około 10 000 zł ze środków socjalnych

YouTube- przyszłość marketingu internetowego przedsiębiorstw
 
Liczba stron pracy: 53
 
Spis treści

Wstęp

Rozdział 1. Wykorzystanie możliwości nowych mediów w działalności marketingowej przedsiębiorstwa

1.1. Pojęcie i istota marketingu

1.2. Znaczenie marketingu w zarzadzaniu firmą

1.3. Wykorzystanie nowych mediów w działaniach marketingowych

1.4. Strona www jako podstawa istnienie w sieci

1.5. Media społecznościowe jako instrument dotarcia do klienta

1.6. Aplikacja i urządzenia mobilne jako źródło pozyskania klienta

1.7. Zalety i wady nowoczesnych form reklamy

 

Rozdział 2. YouTube jako jedna z podstaw marketingu internetowego

2.1. Historia i rozwój portalu YouTube

2.2. Możliwości marketingowe serwisu YouTube

2.3. Format reklamowy w YouTube

2.4. Wykorzystanie YouTube w działaniach marketingowych

2.5. Zalety i wady YouTube w marketingu

2.6. YouTube jako główny serwis komunikowania się odbiorcami z wykorzystaniem przekazów wideo

 

Rozdział 3. Wykorzystanie marketingu YouTube w promocji przedsiębiorstwa – badanie ankietowe

3.1. Cel i przedmiot badań

3.2. Problemy i hipotezy badawcze

3.3. Metodyka i narzędzia badawcze

3.4. Prezentacja i omówienie wyników badania

 

Zakończenie

Bibliografia