Do każdej zamówionej całej pracy trzy gratisy:
1. Poradnik jak napisać pracę dyplomową
2. Jak poprawić kupiony wzór pracy by przeszła plagiat JSA
3. Jak dostawać co miesiąc około 10 000 zł ze środków socjalnych
Wstęp
Rozdział 1. Wykorzystanie możliwości nowych mediów w działalności marketingowej przedsiębiorstwa
1.1. Pojęcie i istota marketingu
1.2. Znaczenie marketingu w zarzadzaniu firmą
1.3. Wykorzystanie nowych mediów w działaniach marketingowych
1.4. Strona www jako podstawa istnienie w sieci
1.5. Media społecznościowe jako instrument dotarcia do klienta
1.6. Aplikacja i urządzenia mobilne jako źródło pozyskania klienta
1.7. Zalety i wady nowoczesnych form reklamy
Rozdział 2. YouTube jako jedna z podstaw marketingu internetowego
2.1. Historia i rozwój portalu YouTube
2.2. Możliwości marketingowe serwisu YouTube
2.3. Format reklamowy w YouTube
2.4. Wykorzystanie YouTube w działaniach marketingowych
2.5. Zalety i wady YouTube w marketingu
2.6. YouTube jako główny serwis komunikowania się odbiorcami z wykorzystaniem przekazów wideo
Rozdział 3. Wykorzystanie marketingu YouTube w promocji przedsiębiorstwa – badanie ankietowe
3.1. Cel i przedmiot badań
3.2. Problemy i hipotezy badawcze
3.3. Metodyka i narzędzia badawcze
3.4. Prezentacja i omówienie wyników badania
Zakończenie
Bibliografia