Zarządzanie bezpieczeństwem informacyjnym w bankowości
Spis treści
Wstęp 3
Rozdział 1 Zarządzanie bezpieczeństwem informacyjnym w literaturze przedmiotu 5
1.1 Istota i znaczenie zarządzania bezpieczeństwem 5
1.2 Rola bezpieczeństwa informacyjnego w zarządzaniu bezpieczeństwem 8
1.3 Zagrożenia związane z bezpieczeństwem w bankowości elektronicznej 11
Rozdział 2 Bankowość elektroniczna w literaturze przedmiotu 21
2.1 Istota bankowości elektronicznej 21
2.2 Geneza i etapy rozwoju bankowości elektronicznej na świecie i w Polsce 24
2.3 Wpływ Unii Europejskiej na polski rynek bankowości elektronicznej 29
Rozdział 3 Charakterystyka analizowanego banku 31
3.1 Zarys historyczny i charakterystyka działalności banku 31
3.2 Przedmiot działalności 42
Rozdział 4 Analiza poczucia bezpieczeństwa klientów Banku X w związku z korzystaniem z bankowości online 50
4.1 Metody i narzędzia badawcze 50
4.2 Wyniki badania ankietowego przeprowadzonego wśród klientów nt. ich doświadczeń z bankowością internetową 52
4.3 Wnioski i podsumowanie badań 57
Zakończenie 60
Bibliografia 63
Załącznik 1. Kwestionariusz Ankiety 66